kami disatukan

Daisypath Anniversary tickers

Friday, 4 January 2013

bahasa nuqman n birthday

assalammualaikum............selamat tahun baru 2013...da empat hari berlalu.....hari ni juge my birthday...happy birthday to me....tq abang belikan kek semalam...harapan dengan bertambahnye satu lagi nombor pada umur aku akan bertambah lah amal ibadat aku padaNya.....jadi isteri n umi yang solehah pada suami n anak....semoga perancangan aku untuk tahun ni berjalan lancar dengan izinNya...insyaAllah....nak jadi insan yang lebih baik...semoga dipermudahkan semuanya....amin...................


nuqman baru nak belajar cakap sekarang....ni contoh perkataan yang nuqman boleh sebut n aku paham....hihihi

bi - bird
bu - ball
ben - cat ( roben tu name cat kat kampung)
pipi - bukan pipi tapi tepi2....haha
bik - ambil
taknak - tapi bunyinye lain cikit
pinpin - upin ipin (kesukaan dia)
papa tu memang da lame dia tau...papa je kan...

tak sabar nak tunggu nuqman cakap......excited bile die boleh sebut new word...haha....omey2......


>>>yeay hari ni balik kampung............

No comments:

Post a Comment