kami disatukan

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, 14 November 2012

restoran anje bangi...

assalammualaikum...................haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.....hehe........mood raye depavali lagi?.....udah..udah ler tu....meh nak story ni....aku ni kan penggemar laksa kan...tapi susah no nak cari laksa negeri aku...kenapa ek???....hari tu tengok jjcm kat tv3 tu...dieorang g la restoran anje tu....aik!!! ade laksa johor la kat situ....aku pon ape lagi laju2 ajak bucuk g makan kat situ....sampai2 orang ramai....tak pe la bucuk g q..aku cop tempat duduk dulu....aku makn beriani coz nak share ngan budak tomei ni kan....


suke betul budak tomei ni makan....sedap pon sedap murah pon murah...........sukeeeeeeeeeeeee...........tapi dalam hati rasa nak makan laksa...tamak kan u................hihi...kan pengggemar katenye tadi....
rupanye bucuk da oder laksa sekali tapi bungkus............sayang...sayang..sayang abang....hihi....sungguh....sungguh...sungguh.....sedapppppp!!! terbaekla.....
licin ok...tapi ni pinggan bucuk.....pinggan aku pon licin jugak tapi aku share ngan nuqman....haha....

>>>kbai...salam maal hijrah...selamat bercuti..........jom balik kampung

No comments:

Post a Comment